Află cum Love Note a devenit o afacere internațională, cum o căutare de cadouri de nuntă s-a transformat într-un cadou inovator și unic. Love Note împlinește 2 ani și, pentru a marca această ocazie, i-am întrebat pe fondatorii noștri despre istoria companiei.
„Este o poveste de succes pentru noi atunci când primim un feedback pozitiv despre cât de emoționat este cineva datorită cărții Love Note, pentru că acesta este motivul pentru care o facem.” I-am intervievat pe creatorii Love Note, Márton Álovits și Mihály Pinczi.
Cum și când a apărut ideea Love Note?
Misi: Am început afacerea împreună cu Marton tocmai datorită nunții mele. Îmi iubesc foarte mult soția, dar de multe ori simt că nu pot să-i transmit cât de mult o iubesc cu adevărat. Am vrut să creez ceva complet unic pentru ea, care să o emoționeze cu adevărat. Știam că Marton mă poate ajuta în acest sens și atunci am ajuns la conceptul unei cărți unice în care să-i pot spune cu adevărat cât de mult o iubesc: puteam să enumăr amintirile noastre mici, dar plăcute, să-i spun ce iubesc cel mai mult la ea. A fost atât de încântată și mi-a plăcut să o văd astfel. Apoi ne-am gândit că această oportunitate ar trebui să fie oferită și altora.
Cum și când a apărut ideea Love Note?
Marci: La ce anume te referi mai exact? Ceva special – pentru cineva special sau spune-ți povestea?
Poți povesti despre ambele, de fapt.
Marci: Haha,în regulă. De fapt, ambele vorbesc de la sine, cred. „Ceva special – pentru cineva special”: am văzut asta la mulți dintre prietenii noștri și, ca să fiu sincer, am căzut și noi de multe ori în această greșeală: toate bunele intenții sunt în zadar, chiar dacă iubim foarte mult pe cineva – nicio idee bună și ajungem să o surprindem cu un cadou plictisitor și banal. Multora le este greu să exprime ceea ce simt și nu toată lumea se naște o persoană creativă, cu o mână iscusită. Noi am vrut să-i ajutăm și să le ușurăm situația. Iar „Spune-ne povestea ta” se referă la realizarea unei cărți, deoarece poți combina personajele din cartea ta, să alegi dintre coperțile colorate și să folosești scenele (paginile cărții) pentru a spune povestea voastră. Poți folosi șabloanele unul câte unul, dacă vrei, sau le poți rescrie după bunul plac . Ai libertate de a spune de ce o iubești, cum ai cunoscut-o sau de ce îi ești recunoscător.
Și aveți produse doar pentru cupluri?
Marci: Sunt mândru să afirm că nu doar! La început într-adevăr așa s-a întâmplat, inițial personajele, coperțile și scenele cărții au fost adaptate pentru cupluri, iar posterul nostru de tip bucket list, Love List, este, de asemenea, pentru cupluri. Cu toate acestea, abia în timpul lansării ne-am concentrat exclusiv pe cupluri. Știm că nu-ți iubești doar partenerul, dar ai face orice pentru familia și prietenii tăi. Încă de la început, mulți dintre voi ne-ați contactat dacă avem de gând să extindem concepția, unii au vrut să își surprindă cel mai bun prieten, alții au vrut să își surprindă mama. În prezent am adăugat atât de multe completări la carte, încât poți edita o carte pentru oricine.
Sunteți prezenți doar în Ungaria?
Misi: Nu, nici măcar nu am început afacerea în Ungaria, am început vânzările în România. Momentan suntem prezenți în 6 țări. România, Republica Cehă, Slovacia, Croația, Ungaria și Polonia.
Ce motivează echipa? Câte persoane lucrează în prezent la compania voastră?
Marci: Suntem încă o afacere mică, ne încadrăm în această categorie. Deși suntem relativ puțini, echipa este destul de internațională, fiind prezentă momentan în 6 țări. Din fericire, avem o echipă foarte bună în care lucrăm cu toții împreună pentru a ne atinge obiectivele. Suntem entuziaști și motivați, ne place ceea ce facem, pot spune asta cu sinceritate în numele întregii echipe. Este, de asemenea, un impuls imens să citim feedbackurile pozitive pe care îl primim în fiecare zi și cât de mulți sunt mulțumiți de produsele noastre. Acest lucru face ca munca să fie foarte satisfăcătoare pentru noi.
Care a fost cel mai mare succes până acum?
Misi: Nu aș putea alege unul în mod special, pentru că am avut parte de atât de multe momente minunate împărtășite cu noi de către clienții noștri. Există poate 2 cazuri memorabile care mi-au venit în minte imediat după întrebare. Unul a fost o propunere de căsnicie, am sesizat încă de la editarea cărții că ceva mare urma să se întâmple aici. După ce au predat cartea (ea a spus da, bineînțeles) ne-au împărtășit povestea lor, am fost foarte impresionați. Altul a fost poate atunci când o soție ne-a scris pentru a ne spune că soțul ei de 42 de ani, care de obicei nu este foarte deschis în privința sentimentelor sale, a fost emoționat de carte. Suntem întotdeauna încântați când primim astfel de feedback!
Care sunt obiectivele voastre cu această afacere?
Misi: Pe lângă vânzarea produselor, avem un obiectiv foarte important, care totodată resprezintă și o chestiune de suflet pentru noi, și anume îmbunătățirea și consolidarea relațiilor umane.
Sună bine, într-adevăr, dar cum aveți de gând să faceți acest lucru?
Misi: În primul rând, atunci când te uiți la produsele noastre, toate îți oferă o experiență personală, împărtășită sau îți arată ce simte cealaltă persoană pentru tine. Acest lucru în sine îi apropie pe oameni. Echipa lucrează în mod constant pentru a oferi oamenilor și dincolo de produsele fizice pe care le poți cumpăra, așa că scriem o mulțime de articole pe blog pe diferite subiecte care te ajută să îți dezvolți relația cu partenerul, prietenii, familia. Unele dintre ele sunt articole mai serioase, mai lungi, de exemplu, în care discutăm materiale scrise de psihologi despre relații, dar altele sunt mai simple, de exemplu, în care împărtășim cu urmăritorii noștri sfaturi de sezon pentru întâlniri.
Cum sărbătoriți ziua de naștere a companiei?
Marci: În cadrul companiei, vom sărbători cu siguranță cea de-a doua aniversare cu echipa, deoarece suntem foarte mândri că am ajuns atât de departe, iar colegii noștri adoră evenimentele de team building. Iar pentru vizitatorii noștri oferim o reducere de 20% pentru 3 zile.